Whitepaper samenvatting

2 voorbeelden om met data analytics klanten beter te bedienen

2 voorbeelden om met data analytics klanten beter te bedienen
De manier waarop organisaties gebruik maken van Analytics is ingrijpend aan het veranderen. Daar waar voorheen enkel werd gekeken naar data om historische trends te achterhalen, worden er nu geavanceerde wiskundige modellen aangerukt om real-time data te analyseren en zodoende te kunnen voorspellen wat er gaat gebeuren. Daarbovenop is het gebruik van analytics nu ook een tool die –in combinatie met bedrijfsprocessen- inzicht geeft in het al dan niet succesvol acteren van diverse bedrijfsonderdelen. Deze whitepaper belicht 2 voorbeelden hoe organisaties door het gebruik van data analyses een helder beeld krijgen van het gedrag van hun klanten. Daarnaast biedt het document tips om snel en effectief op deze inzichten in te spelen.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 02-02-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: TIBCO Software

Lees ook

Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners