Whitepaper samenvatting

Intelligent Customer Care: Eneco brengt verkoop en service samen

Intelligent Customer Care: Eneco brengt verkoop en service samen

Energiebedrijf Eneco is verantwoordelijk voor het verstrekken van de dagelijkse energie aan 2,2 miljoen huishoudens en bedrijven. De energiemarkt is een relatief gesloten markt met veel concurrentie tussen de leveranciers. Een van de belangrijkste pijlers van Eneco is dan ook het behoud van bestaande klanten door hun tevredenheidsniveau hoog te houden.

Omdat de klant steeds andere (nieuwe) technologie├źn gebruikt voor contact met de organisatie is Eneco genoodzaakt zich ook aan te passen om haar customer service en communicatiekanalen optimaal in te richten. Zo bracht zij al haar wensen in kaart, waarbij o.a. werd gekeken hoe het call center beter als verlengstuk van Sales kan functioneren.

Download deze case study om te zien hoe Eneco met de juiste CRM oplossing in staat is om haar klanten optimale service te geven en de juiste producten op maat aan te bieden.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: Avanade
Kenmerken:
Publicatie datum: 25-04-2017
Bestandstype: pdf
Document: Reference Case
Taal: NL
Gepubliceerd door: Avanade

Lees ook

Hoofdmediapartner


logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Premium Event Partner

5-evofendex.png

Mediapartners