Verpakken als ‘driver’ voor het web-winkelen: de 1e International Conference on Web Retail Packaging

Web Retail Packaging (WRP) is het verpakken van producten die online of in de winkel besteld worden en direct bij de consument thuis of via een afhaalpunt worden afgeleverd. WRP is een essentiële factor voor de verdere verantwoorde – en snelle - groei van het thuiswinkelen, met name waar het fysieke producten betreft.

Op dinsdagmiddag 28 november 2017 vindt de 1st International Conference on Web Retail Packaging plaats, van 2-5 uur ’s middags in het Juliana Conference Auditorium van de Koninklijke Jaarbeurs.

De WRP2017 conferentie verbindt retailers, FMCG-fabrikanten, aanbieders van logistieke diensten en verpakkingen, alsmede bedrijfsopleidingen, opleidings- en onderzoeksinstituten. WRP2017 benoemt de kritische succesfactoren en biedt een uniek platform om inzichten uit te wisselen over alle aspecten van de Web Retail Packaging ontwikkelingen wereldwijd.

Programma

13.30 uur Welcome
14.00 uur An inconvenient truth? Sharing results of the NVC E-Commerce Home Delivery Packaging Survey 2017
Michael Nieuwesteeg, NVC Netherlands Packaging Centre
14.30 uur Unpacking the global potential of SME-retailers via the Alibaba platforms
Jennifer Wang, Alibaba Group Europe
15.00 uur Defining the right packaging strategy as retailer in a multichannel environment
Allan Dickner, IKEA of Sweden AB IKEA
15.30 uur Towards zero environmental footprint and beyond in e-commerce packaging
Laurens Tuinhout and Mike Zuurbier, PostNL Pakketten
16.00 uur Artificial Intelligence will change robotics in logistics and e-commerce
Herbert ten Have, Fizyr B.V.
16.30 uur From Pokémon to Huggy Bear: individualised packaging for e-commerce
Bas van Steenoven, Neopost Technologies BV
17.00 uur Plenary debate with the speakers and public with concluding remarks
17.30 uur Concluding drinks, end of conference

Inschrijven

Klik hier om kosteloos in te schrijven. 
Registreren